Gönderen: furkan | Nisan 18, 2007

GTA Vice City Kurtlar Vadisi

GTA Vice City Kurtlar Vadisi yeni eklenen özellikler ve yeni mekanlarla sizleri daha eğlenceli kılacaktır. Efektler arayüzler renk karmaşası bu sürümde ortadan kalkmaktadır

Özellikler:

* Menüler Tamamiyle Değiştirildi
* Oyunun Konusu K.Vadisine Göre Ayarlandı
* Yeni Arabalar, Petrol Ofisi, Mc Donalds, Hız Gösterici Eklendi
* Oyunda Benzin Bitiyor ve Benzin Alabiliyorsunuz
* Süper Marketteki Restorantlar, PizzaHot vs. Eklendi
* Mermi Rüzgarları değiştirildi, Neon Eklendi
* Bisiklet , Atv , Uçan Kaykay Türü Araçlar Eklendi
* Başlangıç Noktası Değiştirildi, K-V FM Eklendi
* Oyunda Sonsuz Paraya sahipsiniz ve Hiç Can İnmiyor
* Silahların Bir Kısmı Yenilendi (Doom 3 te kullanıln silah , kelepçe , gold desert eagle vs.)
* Arabalarda Genellikle Türk Plakaları Var
* Healt – Pack Yenilendi, Bazı Dükkanlar Gerçeğe Uyarlandı
* Polisler Kadın Oldu, San Andreasdaki Çeteler Eklendi
* GoodYear, Yeni Kaldırımlar Eklendi
* Dövüş Sanatı Eklendi Kungfu Matrix Dövüşü vs.
* Geleceğe Dönüş Filmindeki Araba Eklendi
* Matrix Filmindeki Motor Eklen

Tıkla ve İndir!!!


Responses

  1. iyi site

  2. gta türkiye indir

  3. gta türkiyeyi indir

  4. siz delisinizzzzzzzzzzzzz

  5. BENİM YAPTIĞIM GTA TRABZON CİTYİ GÖRÜNDE ÖYLE KONUSUN

  6. İNDİREMEDİM GONDER BANA

  7. çok güzel

  8. SAN ANDREASTE OLUOMU

  9. banagönder

  10. çok güzel bir oyun

  11. çok güzel banada yollasana

  12. gta vice city oyununu indirmek istiyorum nereden indire bilirim

  13. gta türk cit nerden indiriliyo biri söylesin arkadaşlar lütfen

  14. abi mynetimden bu oyunu atarmısınız bana nooolur

  15. mailim bu fth_krby@mynet.com

  16. nerden indiriliyo

  17. 😀 😀 sevdim

  18. arkadaşlar nasıl indiriliyo bende gta ankara city var ama kurtlar yok lüyfen yardımcı olum msn me yollarmısınız oyunu işte msn adrsi alper_07_06@hotmail.com

  19. bu oyun türkiyede ses uyandıracak

  20. babacan sizin dediklerinize özendim bi yma indiricem ama indiremiyoum nası olcak yafs sizin tıkla indir siteside gelmedi bana bi yma konusunda yardım lütfen :(:S

  21. bu yamanın 1.0 sürümü hiç güzel değildi… inşallah bu güzeldir!!!

  22. YA NEREDEN YÜKLEYECEĞİZ MSNEMİ ALIN VE BANA SÖYLERMİSİNİZ se_dat_celik@hotmail.com söylerseni tşk

  23. seni seviyorum cansu demirci
    sen çok güzel sin aslında senin için daha güzel umarım nedemk istediğmimi anlamıştırsın senis eviyorum sen o güzel gülüşün ile her yeri aydın latıyorsun

  24. seni seviyorum cansu se_dat_celikqhotmail.com

  25. seniseviyorum can su herşeyimsin se_dat_celik@hotmail.com

  26. bu kurtlar vadisi gta vice city yi kurtlar vadisi yapıyor demi
    bana söylerseniz sevinirim

  27. Teşekkürler..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

