Gönderen: furkan | Nisan 18, 2007

NBA 07 Türkiye Basketbol ligi

merhaba sevgili arkadaşlar uzun zaman yoktum demiştim süper programlarla karşınıza geldim işte siteye fifa 2007 süper patch attım onu mutlaka bakın şimdi ise NBA 2007 Türkiye Basketbol Ligi yamasını huzurlarınıza sunuyorum şimdiden kolay gelsin arkadaşlar TANIM 16 TBL Takımı, 2 TB2L Takımı, 2 Allstar Takımı (Turk-Allstar ve Yabancı-Allstar), Genç yıldızlar, Veteranlar Takımları ve 12 Dev Adam yani toplam 23 takım. – Takımların orijinal logoları – 82 adet gerçekçi yüz (face) ve 105 adet oyuncu portresi – Takımların oyun içi home, away formaları ve bazı takımların alternatif formaları da mevcut! – Takımların Menü formaları (Home-Away-Alternatif) – Takımların sahaları – TBL Live 07’ye özel başlangıç görüntüleri

Tıkla ve İndir!!!

Responses

  1. YA ABİ BUNU NEREYE İNDİRCEZ

  2. bu oyunu nasıl indircem??

  3. bu oyunu nasıl indircem..????

  4. abi oyun güzele benziyo ama nasıl indirecez

  5. cok güzel bir site oyunlarda icinde olunca süper olmus

  6. bu oyunu nasıl indircezzzz????????????????*

  7. bu oyun nasıl ınıyo soleyın ya

  8. kardeşler tıkla ve indir yazısına tıklayın ve gelen sayfadan free yazısına tıklayın
    gelen sayfada karekterleri kutuya yazın sonra download linkne tıklayın bu kadar!!!

  9. iyi güzel bir site ama oyun indirilince oynanmıyo.çünkü bunlar bir yama oyunlara eklenti olur yardımcı olursan sevinirim

  10. KARDEŞLER LİNKE TIKLAYIN AÇILAN SAYFADA “FREE” YAZISINI TIKLAYIN AÇILAN SAYFADA KOD VERECEK Bİ 10 SANİYE BEKLEYİN ONDAN SONRA KODU YAZIP KÜÇÜK HARFLE TABİ DOWLAND LİNKİNE TIKLAYIN BU KADAR GERİSİSİ SİZE KALMIŞ O İNDİRİR LÜTFEN Bİ TŞKR EDİN

  11. abi nasıl yapıcam

  12. baksanıza indirdikten sonra napcaz

    ben indirdim ama bu dosyayı nere kopyalayacağız

  13. indirdikten sona nereye kopyalıcaz

  14. ya abi nasıl indirip oynuyacaz yaaa

  15. oyunu nasıl indircezzzz ya ??????????

  16. indirdikten sonra ne yap caz??????? nolur

  17. indirdikten sonra napcaz turkiye ligi gelmiyo?

  18. ya git allah aşkına uraşıyom uraşıyom olmuyor yuklenmiyor

  19. karakter felan yok orda ya uydurmayın

  20. offffffffffffffffffffffff

  21. Bi iş yapıosnuz bari tam yapın kardeşim. Bu ne yaa. İndirdimde ekranla bakışşıorm anca. Sewgilimle bu kadar uzun süre bakışmadım bn. Bi el atın. Oynamk istiorm bunu bn.

    Thanx.

  22. YA ABİÇİM NASIL İNDİRCEZ BU OYUNU HALA ANLAMADIM LÜTVEN BİR EMAİL ATIN AAA_ALİ_19@MYNET.COM ?????????????????????????????????????????????????

  23. YA ABİ GÜZEL YAPILMIŞ GİBİ GÖRÜNÜYODA BUNU İNDİRDİTEN SONRA NASI ÜZERİNE YÜKLÜCEM LÜTFEN BİR MESAJ TEK ARZUM TBL!!!!!!!!!

  24. nasıl iniyo

  25. ya indirdikten sonra napcaz ya biriniz söyleyin

  26. AGA BEN BU NU EKLEDIM AMA OYUNU NEREYE KAYDETCEZ BEN HIC BIR SEY ANLAMADIM OYUN GUZELE BEN ZIO AMA OYNAYAMIORUZ KI GUZELE BENZESE NEYE YARAR AGALAR CVP YAZIN

  27. ya nereye atacaz bunu biri söylesin guvenomur@hotmail.com

  28. yaff nsl inck bu soyleyn yaa bulursnz deli-reis-1907@hot.. eklyn soyleyn nolur

  29. ya arkdaşlar bu nereye kopyalayacaz ltfn söyleyin HeNrYoZaN14@hotmail.com

  30. ya arkadaslar indirmesi kolay da indirdikden sonra nereye adıcas proqramı o belli deqil biliosanız sölein lüdfen !!

  31. YA TIKLA VE İNDİRE BASTIK KARAKTERİ YAZDIK AMA ACILMIYO SONRADA MASA ÜSTÜNE KAYIT ETTİK AMA NERDEN ACICAMMM SONRASINI ANLAT BEEEEE !!!

  32. valla nerden indiriceğimi biliyosam arap olıyım bu ne yaaaaaaa

  33. nasıl indireceğim bu oyunu yaho

  34. valla dediğinizi yaptım oldu süper bişey ya bu oyun 16 takım flan var hu hu

  35. YA KARDEŞİM İNDİRDİKTEN SONRA NAPÇAZ

  36. ya olmuyo arkadaşlar indirdim ne yapcaz ya offffffff

  37. Ya abi ya bu dosyanın içinde setup yok adını mutlaka oku die yazan kareş bide indirdikten sonra ne yapacağımızıda söle hadi nolur ya

  38. yavvvvvvvvvv arkadaşlar bu oyun nasıl indiriliyo acaba net ve açık konuşsun yavvv…………..?????????????????????……

  39. şu oyun nasıl indiriliyo söyleyin llaaaaaaaaann sıkıldım ama.Söylerseniz beni mutlu ediceksiniz……….

  40. ya ben dosyalara felan attim ama problem var, oyunu aciyorum. takimlar geliyor, logo felan degil sadece takimlarin isimleri ve oyuncular, adrindan oyunu baslatmak istiyince oyun kapaniyor.

    YARDIM LÜTFEN YARDIM

  41. Arkadaşlar biri kodu bana söyleyebilir mi? pls yardım

  42. yardım etbe abi

  43. ya beyler bunu yükledikten sora ne yapıcaz biri yazsın…
    ne olur

  44. Ben oyunu yükledim ve oynadım harika süper çoğu takım var.Efes en iyisi hep üçlük atıyorum.

  45. NEREYE KOPYALAYACAĞIZ NBA 07 TBL Nİ

  46. abi dosyayı indir ama nereye atacaz onları orasınını anlamadım
    lütfen bi yardım et

    lüüüüütttttttttttttttttfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn

  47. yea arkads rar şifresi istio bu 😦 nerden bulcas? bilen varsa yasabilirmi

  48. ya arkadaşlar bunu yükledikten sonra NBA takımlarının hepsi gidiyor. n-Nasıl geri getirebilirim ya indirdiğime pişman olmayayım biri yardım etsin lütfen

  49. ya bırakın bu kadar inat etmeyi zekanızı kullanın yeter

  50. lan hiyar emre oyunu indirdikten sonra bi daha nba oynanmiyo.yani anlicaan sana kaydi. kolay gelsin de nasl oynamaya basladn tabi sallamiosn bi sole kardes nolur???? hadi emre bi iilik yap.

  51. lan bu oyununun yapimcisi kim??? bu ne bcm bise lan oynanmio oyunda bok oldu ztn. sunu adm gibi anlat beni hasta etti bu oyun

  52. YA birader söle su dosyanın nereye kopyalancagını kıl oldu herkes beeeee….

  53. ya abi bunu nereye indircez hadi indirdik nereye kopyalıcaz bi yardım eden yokmu

  54. arkadaşlar indir ve tıklaya bastım gelen sayfada free ye tıkladım karakter gelmedi ama karakter olsa downland linkne tıklıyacam valla karakter marakter yok söylim onu bilmiş olun..

  55. arkadaşlar karakter yok indir ve tıkla dedim free ye tıkladım ee önüme karakter çıkmadı ki valla bende heralde bu oynuda bir bozukluk var çünkü hiç güzel degil..

  56. ya arkadsım bunu nereye kopyalıcaz yapıyosun bari aadam gibi yapın

  57. bunu yayınlayanın amına koyım oyunu bozuyo bu aq programı sakın indirmeyin kardeslerim

  58. arkadaslar cok güzel bir oyun ben bayıldım böle bir oyun zor bulursun

  59. ya arkadaş yaptım oyuna tam diriyo hata raporu veriyor yapacaksanız adam gibi iş yapın mesala ben gta cemaat city yaması yaptım tanınmıyor ama salih_ttr.sitemynet.com da herkeze sunulmuş durumda size iyi bi yama sitesi söyleyeyim buyuksen.sitemynet.com gir sonra yama arşivine gir al sana yama

  60. arkaaşlar size en sağlam link i veriyom alın http://rapidshare.com/files/25044006/GELindir.comTBL_07_Update.rar.html

  61. YAW İNDİRME KOLAY NASIL YÜKLÜYECEM BİRİ SÖYLRSİN

  62. sakın indirmeyn oyun oynanmıo oyuna tam gircekken hata raporu werio aman diim


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

