Gönderen: furkan | Nisan 18, 2007

Nba 2007 Fenerbahce Patch

Nba 2007 Fenerbahce Patch:
Yamanın Özellikleri ve kurulumu

Özellikleri :

Fenerbahçe nin yeni sezon home ve away formaları

Fenerbahçe nin yeni sezon full kadrosu (bir oyuncu hariç)

Fenerbahçe nin tüm oyuncularının portreleri(faceler yoktur iki oyuncu hariç)

Fenerbahçe nin logosu

Fenerbahçe li oyuncuların gerçek numaraları

Başlangıç ekranında (logolarda) Fenerbahçe logosu

Fenerbahçe stadyumu vardır ilerideki sayfalarda

Fenerbahçe kadrosu şu şekildedir: Ira Joe Clark(PF),Kaspars Kambala(C)

İbrahim Kutluay(SG),Willie Solomon(PG),Damir Mrsic(SG),Mirsad Türkcan(PF)

Zeki Gülay(C-PF),Oğuz Savaş(PG),Rasim Başak(SF),Ömer Onan(SG)

Semih Erden(C-PF),Hakan Demirel(PG) şeklindedir.

Kurulumu:

Dosyayı masaüstüne kurunuz sonra,Belgelerim içindeki FenerbahceUlker klasörünü Belgelerim\NBA LIVE 07\saves içine koyala-yapıştır yöntemiyle

yapıştırınız.sgsm içindeki (uniforms hariç) kopyala yapıştır ile C:\Program Files\EA SPORTS\NBA LIVE 07\sgsm

içine atınız.uniforms içindeki herşeyi C:\Program Files\EA SPORTS\NBA LIVE 07\sgsm\uniforms içine kopyala-yapıştır ile at.

son olarakda “fe” klasörü içindeki “plyrprts.viv” dosyasınıda C:\Program Files\EA SPORTS\NBA LIVE 07\fe içine atınız.

kurulum bitti. İyi Oyunlar .

İşte Size Linkler!
http://rapidshare.com/files/1145429/fenerbahce_patch.exe.html

Responses

  1. nasıl yükleniyor

  2. çok güzel bir iş nba line 2007 artık şimdi bana çok heyecan verecek çünkü fener var

  3. abi bu nasıl yükleniooo msn cevap bekliom

  4. ya abi dediin gibi kuruom ama olmuo anlamadım iice bi açıklasan?

  5. OLMADI HERŞEYİ YAPTIM

  6. walla ben yamayı uyguladımda oyuna girerken oyundan atıyo npmamız gereki oyun yayınlayan kardeş

  7. nasıl upload ediliyo:(:(:(

  8. nasıl yüklenio

  9. yüklen miyor

  10. NASIL YÜKLENİYOOOOOOOOOOOO 😀 😀

  11. :@YETER NASIL İNDİRİLİYOR MSN ME CEVAP BEKLİYOM

  12. sezon açıp oynanıyormu ?

  13. bu nasıl yükleniyor yaa

  14. bu nasıl açılıyor

  15. nasıl yüklücem

  16. bu oyuna nasıl gireceğim yaa of bi giremedim

  17. abi emredilmac93@hotmail.com bu nasıl açılıyorya

  18. YA ABİLER BİRİ BANA NBA 2007 DE NASIL SÜPER STARLIK HAREKETİ YAPILDIĞINI ANLATSIN.HER YERDE İNGİLİZCE BIKTIM YAA.BİLGİSAYAR NE GÜZEL BANA SMAÇLAR FELAN BASIYOR SÜPER STARLIK HAREKETİYLE.BEN BASAMIYORUM… LÜTFEN E MAILIME GÖNDERİN…

  19. bu yama olmuyor dediklerinizin aynısını yaptım.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

