Gönderen: furkan | Mayıs 6, 2007

NBA Street 07 v0.2

https://i2.wp.com/www.frmtr.com/signaturepics/sigpic387873_3.gif
Yeni Versiondaki Yenilikler

– Tüm All-Star Karmaları İçin Geçerli Oluyor.
– 60 Yeni Forma Geliyor.
– Suns, Miami Ve Houston İçin Alternatif Formalar.
– Boston, Miami Ve Toronto İçin 3 Tane Home/Away Forma.
– Bir Önceki Versiondaki Stad Geliştirildi.
– Önceki Versiondaki Koçların Falan Sahada Gözükmesi Düzeltildi.
– Yeni Crossover Ve Smaç Şekilleri Eklendi.

Tıkla ve İndir!!!

Reklamlar

Responses

  1. harika bir site

  2. harika bir site asda dgvhgfhgfhasda

  3. bu oyunu indirmek istiyorum

  4. bu oyun paralımı?

  5. ben indirdim ama açamıyorummmmmmmmmm

  6. mükemmel site ama birseyi eksik kurulumlarınıda yazabilirlerdi

  7. arkadaşım bende bunu indirdim ama nasıl nereye kopyalıcaz bi anlatırsan güzel olur hani bosu bosuna indirmis olmayalım…

  8. ben nba yı çokasghvfgdgvfgcvgvgvgvgggggggggggggfsdfsghchbxhbchbzbczbchbzbc

  9. jihat ağağoğlu nbayı çok seviyorum

  10. arkadaşlar şunun kurulumunu biri yazabilir mi

  11. arkadaslar bu oyunu ındıren varmı.yanı calısıyomu

  12. harika bir oyun yüklemeye can atıyorum


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: