Gönderen: furkan | Haziran 9, 2007

Pes 7 Türkçe Spiker

İşte beklenen yama gelmiş bulunmakta. Pes 7′nın çıkmasından bu yana uzun bir süre geçmesine rağmen Hasan Mustan yine elinden geldiği kadar hızlı bir sürede türkçe spikeri hazırladı. Ve paylaşıma sundu.

Spiker 2 haftada hazırlanmış olup , şimdilik bir demo sürümüdür. Ama spikerde birçok yenilik bulunmaktadır. Pes 6′teki replikler yenilenmiş ve bazı oyuncu isimleri eklenmiştir. Spiker’de ingiliz spiker sadece “normal” söylenen futbolcu isimlerinde konuşmaktadır.
Spikerdeki Yenilikler

* bütün gol replikleri
* penaltılar
* kendi kalesine atılan goller
* maçta ki zamanlar
* kornerler
* kaçan gol pozisyonları
* kaleci kurtarışları
* ilk yarı bitişi ve skorları
* defans uzklaştırmaları
* gol pozisyonunda söylenen futbolcu isimleri
* verilmeyen fauller
* isyan eden spiker
* ve tabiki “ibo”

Ayrıca spikerde birçok yeni replik ve de oyuncu seslendirmeleri bulunmaktadır.
Not:alın arkadaşlar pes 7 türkçe spiker demo ama gayet ii çalışıyor ben denedim


Responses

  1. teşekkürler

  2. saol ya

  3. DFSADFASDFASDFADS

  4. arkadaşlar bende pes7 daha yok. alanyaya daha gelmedi. bu demo çalışırmı?

    birde netten pes 7 yi bulabilirmiyim?

  5. bişi dicem nereden yada nasıl indirdiniz

  6. kardeşim çok güzel indirin diyorsun nerden indirecem onu söylemiyorsun allah allaaaahhhh

  7. pes 7 diyo ama indirirken pes6 görünüyo nasıl iş bu ya.hem pes 7 çıktımıki

  8. ya nasıl ındırılıo

  9. bok gibi bence ındırmeın

  10. tu

  11. gardaşlar bu pes 6’nın sipiker yaması hiç boşuna uğraşmayın yakında televizyon kanallarıyla khamo anlaşıp sabri ugan fikret engin emre tilev ertem şener gibi spor sipikerleri yayınlayacakmış ha bide hiç futbolcuların ismini söylemiyo dakkalarıda nadiren söylüyo kaçan pozisiyonada isyan misyan etmiyo benden demesi

  12. ARKADAŞLAR RARI İNDİRDİM AMA NASIL KURULACAK ?

  13. yaw kardeşim bu pes 6 için pes 7 niye diyorsunuz

  14. oyun nasıl yükleniyor yada indiriliyor

  15. saol akrdeş

  16. 14 yaşındaki küçük alex buradan indir
    rapidshare.com/files/20345300/PES_6_T… ok


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: