Gönderen: furkan | Haziran 14, 2007

GTa Turk City süper bişi

GTa Turk City [86 mb]

İNDİR

Gta Turk City Ayrıntılar


Yepyeni Özellik: Kendi mp3lerinizi artık bu modda dinleyebileceksiniz.
1- Tüm arabalar değiştirildi. Yerlerine Türk arabaları (Tofaş Kartal, Murat 131, VW Vosvos, Fiat Uno vs.) Bisiklet, Nfs Underground arabaları ve diğer tanınmış yabancı araçlar konuldu.
2- Kurşun izleri renkli olarak değiştirildi.
3- Pizzacı Mc Donald’s ile ,benzinci Petrol Ofisi ile değiştirildi.
4- Tüm araçlara 3 renkli(mavi, kırmızı, yeşil) far ışıkları ve sarı renkli neon eklenildi.
5- Gazeteler Sabah ve Türkiye gazetesi olarak değiştirildi.
6- Oyunda sarhoş olabiliyoruz. Yeni
7- Bazı görevlere bizi taksi götürüyor. Yeni
8- Oyunda artık yüzebiliyoruz. Tırmanabiliyoruz. Oturabiliyoruz. Tuvalet yapabiliyoruz.😛
9- Benzin alabiliyoruz.
10- Sınırsız araç alan Yeni bir garaj eklendi. Yeni
11- Denizin rengi maviden yeşile dönüştürüldü. Yeni
12- Tüm araçlara Nitro (NOS) eklendi.
13- Polisler peşinize düştüğünde ellerinizi havaya kaldırıp polislerden kurtulabiliyorsunuz.
14- Çaldığınız araca bindiğinizde kapılar otomatik olarak kilitleniyor.
15- Motosikletin üstünde ne yaparsanız yapın düşmeyeceksiniz.
16- Kumsalda bir eğlence parkı bulunuyor.
17- Gta San Andreas Hud’u (Sağlık, Para, Saat göstergesi) eklendi. Yeni
18- Dondurmacı aracı yenilendi.
19- Araba galerisi yenilendi.
20- Radar renkli olarak değiştirildi.
21- Yeni bir tank eklendi.
22- Hız göstergesi eklendi.
23- Arabaların %99 ına Türkiye plakaları eklendi.
24- Milli takım forması ve Dört büyük takım forması eklendi.
25- Daha küçük ve daha şık bir cep telefonu eklendi.
26- Artık giremediğimiz bazı yerlere girebiliyoruz.
27- Her garaja 4 araç sığabiliyor.
28- Dolar işareti ($) Türk lirası (TL) olarak değiştirildi.
29- Oyuna Bullet Time (Ağır Çekim) eklendi.
30- İstediğiniz yerde oyunu save’leyebilirsiniz. (Quick save)
31- Yol tabelalarının bir kısmı Türkiye Yol tabelalarına uyarlandı.
32- 3. göz kamerası ve 1. göz kamerası eklendi.
33- Araçlar artık hasar almayacak şekilde ayarlandı.
34- Sağlığınız artık hiç azalmıyor.
35- Diğer yayalarla kaos yaratabiliyorsunuz ve hepsinin elinde tam teşekkürlü silahlar var.
36- Oynarken dinleyebileceğiniz 3 tane yeni Türkçe şarkı eklendi. Yeni
37- Motosikletlere mavi renkli neon eklendi.
38- Sinemaskop (Yeşil çizgili) görüntü eklendi. Yeni


Responses

  1. YA BEN NASIL İNDİRCAM BU OYUNU

  2. […] (more…) This entry is filed under GTA Serileri. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. Prev/Next Posts « Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu | Home | Surucu Simulasyonu – Driving simulator » Leave a Reply […]

  3. ben bu oyunu nasıl indircem ya ben anlamadım

  4. çok güzel bir oyun
    çok manyak abicim bu oyunu çabuk indirmenizi tavsiye ederim(ben bu oyunu hiç oynamadım)

  5. çok güzel bir oyun
    çok manyak abicim bu oyunu çabuk indirmenizi tavsiye ederim. çabuk indirin sizler bu oyunu.

  6. bu oyun nasıl indirilıyo

  7. YAAA NASIL İNDİRECEZ YARDIM EDİN

  8. bu oyun nasıl iniyoo???
    burdan yetkililere sesleniyom
    lütfen yarım edinn helppppp

  9. rapıdshareden nereye tıklayınca iniyor
    çabuk söyleseniz iyi olur
    sabırsızlanıyorum

  10. nerden iniyooooooooooooooooo

  11. ben bu oyunu nasıl indircemmmmmmmmmmmmmmm???

  12. getayı nindir

  13. gta’yı yolla

  14. Arkadaşlar orada vermiş ya:
    http://rs67.rapidshare.com/files/10794776/GtaTurkCity_v.son2.rar
    adresine girin, çıkan sayfadan Free tuşuna basın.Başka bir sayfaya atlayacaksınız.Sonra o sayfada altta bir resimde harfler karıştırılmış biçimde çıkıyor.Orada yazanı alttaki kutucuğa yazıp, hemen oracıktaki butona basın.Tamamdır, inmeye başlayacaktır.

  15. iyide ben indiremiyom

  16. Abi bu oyunmü baga mı öyle deliy

  17. abicim mükemmel bişey bu oyun

  18. çok süper bir oyun gta serilerini arıyodum

  19. bu yama ne kadar ücretli

  20. biri hemen cvp atarmı bu yamanın ücreti nekahar helpppppppp

  21. ya ben bu oyunu kuramadım yaa😦

  22. saol dostum iniyor

  23. elinize sağlık teşekkürler

  24. Link Bu aslında çıkmıyorda tıklayınca onun için elle yazdım siz bunu kopyala yapıştır yapın çıkar olur.
    http://rapidshare.com/files/10794776/GtaTurkCity_v.son2.rar

  25. Teşekkürler..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

