Gönderen: furkan | Haziran 14, 2007

Kurtlar Vadisi Pusu Oyunu

sid=8192;channel=8704;w=468;h=60;wmid=4154;domain =”nakruf.wordpress.com”;
kategori =”0″;
gosterim=”TB”;adsrv=1;arkaplan=”FFFFFF”;
baslik=”000000″;
aciklama=”000000″;
kenarlik=”123456″;
jsai=”d19e22c20a23c88b”;

Arkadaşlar oyun gerçekten “güzel” olarak nitelendirilebilinecek oyunlardan bir tanesi. Hakkında detaylı bilgi bulunmasa da iyi bir oyun olduğu zaten adından da anlaşılıyor. Biz lafı uzatmadan sadede geliyoruz…

İndirmek için Tıklayınız

Rar Şifresi: www.fulloyunlar.org


Responses

  1. ya biribana yardım etsin
    ya nasıl oluyo
    rapidsare den yükleyemiyorum abi ya

  2. şimdi bu oyunu indiriyorum çok heyecanlıyım

  3. çok sevdim

  4. çok güzel

  5. glş

  6. siteyi beğendim fakat daha güzel linkler olabilirdi

  7. arkadaşlar ben yükledim oyunu açıyorum music çalıyor oyun başlamıyor yardım edin

  8. ya delirceoyun acılıyo ama müzik calyo bu ne salak nişe ya alala sinr oldum…

  9. oyunu merak ediyorum

  10. BENCE OYUNLARLAR ÇOK GÜZEL ÖNEMLİ OLAN OYUNUN ÜZERİMİZDEKİ ETKİSİ

  11. yukluyom ama acılmasa dıyeeeeee korkuyoooom guzele benziyoooooooooo

  12. ya nasıl indiriliyor

  13. ya abiler oyunda şarkı calıo bıde kamera donup duruo yardım edin

  14. ya bu ne salak sey ya bu ask muzıgı calıyo kamera donuyo o kadar

  15. yav linkleri yenileyin

  16. kurtlar vadisi anlatılmaz yaşanır……..

  17. merhaba arkadaşlar bu oyunu buraya kaydeden arkadaşa ve sizlere sesleniyorum oyunu yükledim açmaya çalıştım açılıyo ama bi ışık var ama hep dönüyoruz bu oyunun direk bi yerden ayarlarıyla oynarsak hemen açabilirmiyiz yada bi tuşa bassak açılıyormu lütfen çabuk cevap verin

  18. sizin ananızı sikiyim amına koduğumun oğulları milleti kandırıyonuz bu siteyi yapanın anasını sikiyim

  19. yavvv hangi tarafdan indiriliyo arkadaşlarrrrrrr!!!!

  20. yavv arkadaşlar bu oyun nerden yüklenio!!!

  21. Ulan ben bu siteyi yapannın taa amınakoyayım ananısı sikim azına döle vereyim 7 ceddini ve sülalesinin azına döl boşaltim ebesinin amına takma yarrak sokup fahişe çıkarim anasını hamile bırakıp götten bi daha sikim.

  22. yaaaaaaaaaaaaaaaaw bu link calismiyooooooooooooooo bu oyunu arkadaslar yeniden upload edinnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. ya arkadaslar buoyunmu gecekten hem sifreistiyor

  24. mrb arkadaslar ben oyunu kurdum oyuna girdim ama müzik calıyır birde kamera donuyor hay a.q arkadasın dedıgı gıbı mılletı kandırıyorsunuz siz

  25. ben serhat arkadaşıma katılıyom kandırıyolar

  26. arkadaşlar nasıl yüklenecek ya bu oyun

  27. ya Link bozuk indirilmiyor bi baksan ii oLcak kaRdeş!!

  28. bende aq serefsiz adam gibi upload etsene adama kfr ettirme fena sikerim haaa….

  29. ben böle işe sokim
    sabahtan beri
    yüklemiorm götler


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

